Regresivna levica doma in po
svetu
Maajid Nawaz angleški politik,
aktivist in bivši (danes reformirani) član radikalne islamske skupine Hizb ut-Tahrir je skoval termin »regresivna levica« s
katerim je označil predstavnike globalne progresivne levo-liberalne politične
struje, ki želijo v svojem nevrotičnem hlastanju po enakosti (ne le enakopravnosti) določenim etničnim skupinam odpustiti nižje civilizacijske standarde in sisteme vrednot, le
zato ker jih je strah, da jih ne bi kdo proglasil za rasiste. Zahodna
civilizacija se vede tako v primeru muslimanske skupnosti, ki jim odpušča
marsikaj, kar bi bilo sicer moralno, etično, zakonsko in ustavno prepovedano, le
zato, ker bi jim rada povsem ustregla v svoji manični želji po sprejemanju
multikulturne utopije.
Za tipičen
primer takšnega kulturnega relativizma navaja primer londonskega okrožja Brent,
ki je leta 1993 bilo tik pred sprejemom zakona, ki bi afriškim priseljencem
dovoljeval obrezovanje spolnih organov mladih deklic, ker je to gnusno dejanje
del njihove tradicije. Predlog za takšno sramotno zakonodajo je prišel s strani
liberalcev, češ da le zagotavljajo spoštovanje običajev prišlekov.
Pri nas smo podobnega
greha že desetletja krivi pri slovenskih Romih. Po eni strani liberalno
priznamo, da so slovenski državljani z vsemi pravicami, ki spadajo zraven, po
drugi strani pogledamo stran, ko se vedejo povsem drugače, kot
povprečnemu Slovencu nalaga zakonodaja in kultura dežele. Ne le na osebni ampak
tudi na institucionalni ravni.
Že leta se ve, da Centri za socialno delo v svoji praksi radi spregledajo, da romski starši poročajo Romkinje mlajše od 15 let, ker je »to pač del njihove kulture«, čeprav je spolno občevanje z mlajšimi od 15 let po slovenski zakonodaji prepovedano. Seveda institucije tega uradno nikoli ne bodo priznale in se raje sprenevedajo, da primerov otroških nevest sploh ne zaznavajo, ker naj bi se te poročale komaj med 15. in 18. letom, čeprav Dolenjci dobro vedo, da je realnost krepko drugačna. Kot kažejo uradne evidence velik delež Rominj opusti šolanje že po osnovni šoli, ali še preden jo dokonča, posledično pa mnoge zgodaj zasnujejo družino, a pristojne institucije raje obrnejo hrbet.
Že leta se ve, da Centri za socialno delo v svoji praksi radi spregledajo, da romski starši poročajo Romkinje mlajše od 15 let, ker je »to pač del njihove kulture«, čeprav je spolno občevanje z mlajšimi od 15 let po slovenski zakonodaji prepovedano. Seveda institucije tega uradno nikoli ne bodo priznale in se raje sprenevedajo, da primerov otroških nevest sploh ne zaznavajo, ker naj bi se te poročale komaj med 15. in 18. letom, čeprav Dolenjci dobro vedo, da je realnost krepko drugačna. Kot kažejo uradne evidence velik delež Rominj opusti šolanje že po osnovni šoli, ali še preden jo dokonča, posledično pa mnoge zgodaj zasnujejo družino, a pristojne institucije raje obrnejo hrbet.
Na tak način,
škodimo ne le lastni družbi in razvoju pravne države, ampak tudi samim Romom,
ko jim v prid njihove drugačnosti dopuščamo, da živijo v razmerah
bistveno nižjih civilizacijskih standardov ko mi. Medvedjo uslugo naredimo
tistim znotraj Romske skupnosti, ki nimajo prave besede. Mladoletne deklice, ki
si želijo študirati, mlade reformiste, ki bi morda radi naredili spremembo v
družbi, tiste Rome, katerim je dovolj nepredvidljivega nomadskega
življenja in si želijo zaživeti kot državljani Evropske Unije ne le v besedi
ampak tudi v dejanju.
Isto tendenco
smo pokazali pri aktualni razpravi o islamu. Burka je kar naenkrat postala
simbol svobode in kulturne identifikacije, namesto simbol zatiranja žensk
in gašenja moškega spolnega nagona, ki je znotraj muslimanske vere tako
groteskno iznakažen. Nikomur ni več mar kaj si misli ženska skrita pod burko.
Bolj nam je pomembno kaj si misli njena kultura, ki jo je v burko na tak ali
drugačen prisilila (če ne s fizično prisilo, pa vsaj s pranjem možganov skozi
vzgojo).
Ob začetku
begunske krize so poročila iz terena skoraj vsak dan vztrajno ponavljala, da
gre pri masi pretežno mladih mož za miroljubne ljudi, ki bežijo pred vojno
vihro, čeprav (kot se je pokazalo kasneje) nismo niti približno vedeli kdo ti
ljudje so, kakšne so njihove vrednote in kaj jih žene naprej. Skoraj sramovali
smo se ropov trgovin in požigov šotorov, pa nečloveškega metanja majhnih otrok
pod noge policistov. Nihče ni hotel poročati o stvareh, ki bi prihajajočo
množico na kakršenkoli način očrnile.
Ravno te dni smo
odvržene prašičje glave pred nastajajočo mošejo sredi Ljubljane začeli namesto
kot sanitarni prekršek preiskovati tako resno kot kakšne verske milice v
Savdski Arabiji in tistim, ki so si drznili tako razžaliti islam žugati s
6 letnimi zapornimi kaznimi. Seveda ob popolni podpihovali podpori
slovenske islamske skupnosti, ki je s svojimi izjavami pokazala, da muslimani
fundamentalno ne razumejo konceptov svobode tiska, govora in izražanja idej na
splošno.
Pohujšanje v Kölnu
in nesramen, a predvidljiv odziv slovenske regresivne levice
Najbolj nesramen
obraz regresivne levice pa se je pokazal pri nedavnem – povsem predvidljivem –
spolnem napadu na mlada dekleta v Kölnu. Zdaj je že jasno da je bila zadeva
sistemska, dobro organizirana in rutinsko izvedena. Spolnih prestopnikov, ki so
na silo rinili prste v nemške vagine je bilo preveč in delovali so preveč
usklajeno, da bi stvar bila spontana.
Podobni napadi
so na območjih iz katerega izhaja večina migrantov modus operandi tamkajšnjih
družb. Bližnji vzhod je kot časovni stroj, ki kaže divjo misoginistično
preteklost človeške vrste. V tem delu sveta jo je pač še toliko težje
izkoreniniti, ker jo šeriatsko pravo institucionalizira. Pravzaprav je
medspolni odnos teh ljudstev svojevrstna reklama za moralno-civilizacijsko
superiornost instituta ločitve cerkve (in drugih verskih organizacij) od
države.
Območje je sicer
res mavrica povsem različnih etničnih in kulturnih skupin, ki pa imajo skoraj
uniformno enak, šeriatsko navdihnjen, odnos do žensk. Ker ženska v islamu de
facto in de iure ni človeško bitje, se jo relativizira na status lastnine
njenega očeta in moža. Zato tudi žrtev posilstva po šeriatskem pravu nemalokrat
pristane za zapahi, zraven pa dobi še z bičem po riti, ker se je nekako znašla
sama brez svojega skrbnika, kar je po svetem koranu greh in po šeriatskem
pravu kaznivo
dejanje.
Poleg tega je
posilstvo za žensko samo skoraj nemogoče dokazati, ker šeriatska pravila
nalagajo, da morajo vsako dejanje potrditi štiri odrasle (moške) priče
muslimanske veroizpovedi. Človekoljubne organizacije tako ocenjujejo, da skoraj
90-odstodkov posilstev v bližnjevzhodnih deželah ostane neprijavljenih.
Civiliziran svet za njih izve komaj, ko se kaj takšnega zgodi kakšni zahodni
turistki, ki nič hudega sluteč posilstvo prijavi lokalni policiji. Takšen
primer se je zgodil v Dubaju, kjer je mlado Britanko na medenih tednih posilil
hotelski uslužbenec. Namesto, da bi začeli preiskovati kaznivo dejanje, so
mladoporočenca zaprli zaradi uživanja alkohola in nelegalnih spolnih odnosov,
za kar jima grozi do 6 let zapora.
Köln se je tako
moral zgoditi. Prav tako kot 13. November. Oba dogodka sta bila neizbežna potem
ko je EU nespametno kapitulirala z začasno odpravo nadzora nad migracijami po
dublinski pogodbi in še prej Grčiji odpustila, da je povsem izničila pomen
Schengena.
Česar pa
vsekakor nismo rabili pa je moralno relativiziranje slovenske regresivne
levice. Seveda govorim o razvpitem Igorju Pribacu, akademiku, ki je smešno
pristranski in antizahodnjaško nastrojen, pa se kljub temu – ali pa ravno
zaradi tega – napaja iz javne akademske instutucije. Po navadi se le nasmejim
njegovim izjavam v stilu slavnega anarholevičarskega trobila Noama Chomskega,
kjer so za vsa gorja na svetu krive ZDA. Tokrat pa je res prestopil vse meje. »Si
mlad moški in imaš naekrat na dosegu roke to kar si videl na TV in v sanjah.
Kaj storiš v zavetju teme in gruče?« se mu je zapisalo na Twitterju.
Le nekaj dni kasneje ga je kril Marko Radmilovič, ki je na straneh
davkoplačevalsko-napajajočega se medija objavil zapis, kjer je Kölnski napad
primerjal s otipavanjem natakaric v lokalnih beznicah in nasiljem v družini.
Čeprav so nekateri stvar razumeli kot (nesmešno) satiro, je avtor povsem jasno
dal vedeti, da s svojo ponesrečeno miselno telovadbo misli prekleto
resno.
Takšno
relativiziranje migrantskih napadov ni le žaljivo in zavržno ampak nevarno
dejanje. Ne le da skuša v meje normalnega obnašanja na silo vpreči sistemske
ekscese določenih tujerodnih aspektov družbe, ampak jih na nek način opravičuje
kot posledico normalne moške sle, ki jo mi nemoralni zahodnjaki lahko obsojamo
le pri tujcih, ne pa pri lastnih ljudeh.
Dejstvo je, da
do takih napadov NI prišlo za novo leto 2014, 2013 ... niti 1993. Posamezni
pijanec, ki se najde v milijonskem mestu in nadleguje najbližjo natakarico
preden ga odpeljejo na treznjenje se pač ne more enačiti, niti primerjati s
sistemskim nasilnim pogromom nad nemškimi ženskami, ki se je zgodil na novo
leto. Takšnega nesramnega, misoginističnega relativiziranja je sposoben le
slovenski anarholevičar.
Slovenska
regresivna levica in njeno zlo
Medtem ko sem
prepričan, da je evropska in ameriška regresivna levica res del neke politično
korektne histerije in v dobri veri živi v zablodi, da s ščitenjem barbarskih
ekscesov prišlekov skrbi za enakopravnost vseh ljudi, pa se bojim da ima
slovenska regresivna levica veliko bolj zle namene.
Slovenska
regresivna levica namreč ni zrasla na plečih socialno zapostavljenih ljudi,
ampak je otrok nasilne komunistične revolucije, katere elementi našo družbo
subverzivno obvladujejo vse do današnjih dni. Ima natančno določen cilj in za
njega uporablja natančno izbrana sredstva. Slovenska regresivna levica se – kot
vsak otrok komunističnih revolucij - hrani na nesreči zapostavljenih,
revnih in obupanih. Nesposobni brezposelni družboslovci, ki sovražijo
kapitalizem in ameriški način življenja so njeni prijatelji. Prav tako delavci,
ki si v državi izropani industrijskega potenciala – takšni kot je naša – ne
morejo zagotoviti dostojnega življenja. Njeni prijatelji so tudi ljudje na
margini – izbrisani, homoseksualci, Romi in seveda… migranti.
Migranti in
slovenska regresivna levica so idealna simbiotično-parazitska celota dveh
skupin ljudi. Prvih, ki si želijo sociale in drugih, katerim je boj za socialo
dober izgovor za anarholevičarski politični aktivizem, katerega končni cilji so
znani: povečanje javne porabe, višanje davkov in stroškov dela, zapiranje
pred mednarodnimi trgi, protekcionistični ukrepi za zaščito lokalnih
industrijskih in živilsko-predelovalnih hudodelskih združb... Migranti so
pri tem le kanonfuter njihovih resničnih ambicij. Kot vse druge skupine na
margini.
Zaradi tega je
slovenska regresivna levica še toliko bolj zlobna kot zahodna. Predstavlja
fundamentalno civilizacijsko grožnjo ne le nam, ampak tudi morebitnim
liberalnim elementom znotraj marginaliziranih skupin katerim naj bi dušebrižno
stopili v bran. Begunce uporablja kot orodje. Ščiti jih le navidezno.
Relativizira posilstvo. Upravičuje podjarmljanje žensk z naglavnimi nošami. Ne
priznava fundamentalne nevarnosti islamske doktrine. S tem v resnici ščiti le
najradikalnejše dele begunskih skupnosti. Ker se boji, da bi tudi te skupine
ljudi vsebovale resnično progresivne ljudi, kateri so smrtni sovražnik vsakega
imaginarnega razrednega boja, ki ga uprizarja skrajna levica.
Zaradi tega
pričakujte še več prispevkov slovenskih fahidiot-akademikov in novinarskih
političnih aktivistov v stilu: »Kaj potem, če so jo kamenjali sredi
Frankfurta, ker je prevarala moža, a se ne spomnite, da so v Evropi pred
stoletji tudi kurili čarovnice?!«
Ljudje brez
intelektualne integritete, splošnega smisla za moralo in sočutja do človeka si
pač lahko drznejo napisati karkoli. Cilj opravičuje sredstvo. A nikar se ne
slepimo. Cilj je zmeraj bil in zmeraj bo razredni boj. Pribac, Radmilovič,
Štefančič, Valenčič, Vidmar in preostala četica »uporabnih idiotov« so
prav tako kot migranti le orodje revolucije. Le da so za razliko od migrantov za
svojo kvazi-intelektualno gnojnico dobro plačani.
Se strinjam in podpišem! Je pa v teh butalah glas vpijočega v puščavi. Velika večina podpira direktne uničevalce družbe,države in preživetja v lastni domovini. Takle mamo!!!
ReplyDeleteSe strinjam in podpišem! Je pa v teh butalah glas vpijočega v puščavi. Velika večina podpira direktne uničevalce družbe,države in preživetja v lastni domovini. Takle mamo!!!
ReplyDelete