Na slovenski levici so vneti borci za
človekove pravice. Enakopravnost je njihov življenjski moto. Enakopravnost za
vse. Begunce. Ženske. Homoseksualce. Brezposelne. Upokojence. Njihova vnema po
enakopravnosti je tako goreča, da jo včasih zamenjajo z željo po popolni
enakosti, katero bi dosegli s pravičniško socialno prerazporeditvijo
premoženja. Zato mi je bilo toliko bolj čudno, ko se ta skupina
socialistov, feministov in političnih aktivistov ni postavila na stran
predloga zakona, po katerem bi prepovedali islamske burke. Saj bi le-ta konec
koncev poskrbel za dokončno enakost med ženskami na področju naše dežele. Pa
niso. In s tem so dokončno dokazali svojo lažno liberalnost in strateško
podajanje rok vedno manj zmernim okusom islama, s katerim si delijo kar nekaj
interesov.
KAJ PRAVI ALAH?
Verzi v koranu sicer dvoumno
zapovedujejo, da se morajo verne ženske pokrivati, ne določajo pa nobenih
tehničnih podrobnosti. Sveta knjiga pravi, da mora ženska pred moškim pogled
upreti v tla in ne sme pred njim nikoli pokazati svoje lepote, razen če
je moški njen mož ali član njene družine. Abu-Davud v sunitskem hadisu razlaga,
kako gospod ne bo slišal molitev žensk, ki so dosegle spolno zrelost, pa še
vedno niso pokrite. Seveda spolna neenakost in zatiranje kar vreta iz teh
verzov, ki so veliko bolj subverzivni od kasnejših klerikov, ki so v fatvah
nošenje oblačila povsem nonšalantno zapovedovali na tak način, da se je vedelo,
da gre pri vsej stvari za žensko ponižnost moškemu na eni strani in gašenje
arabske moške spolne nevroze na drugi.
Zmerni avstralski imam Sheik Taj Din
al-Hilali je v svoji mošeji vernikom pridigal, da bi žrtev posilstva, ki ni
nosila burke, poslal v zapor do konca življenja, ker je z odkrivanjem mesa
začarala napadalca, ki je ne bi posilil, če ga ona ne bi izzivala, podobno kot
mačka ne bi ukradla zrezka, ki je bil nastavljen na kuhinjski polici, če bi bil
pokrit. Burka tako po mnenju tega zmerneža predstavlja nekakšno obrambo pred
posilstvom, kjer posilstvo postane legitimno takoj, ko ženska odvrže oblačila
in posiljevalca preveč vzburi s svojimi rodovitnimi boki.
Odnos prebivalcev bližnjevzhodnih držav
do »ženske neposlušnosti« pri izbiri oblačil je še bolj grozljiv. V Pakistanu
in Afganistanu ženske, ki se nočejo zakriti, fundamentalisti napadajo s
kislino, ki jim razžre obraz. Moški, ki jih dobijo, so potem na šeriatskih
sodiščih po navadi oproščeni, ali pa dobijo mile kazni. V Iranu, ki je bil pred
islamsko revolucijo napredna proevropska sekularna država, je vsako leto
posiljenih in ubitih več žensk, ki si drznejo po mestu kazati svoj preveč lep
obraz. Ko v zahodnih deželah zaslišujejo muslimanske posiljevalce, večkrat kot
razlog za napad omenijo dejstvo, da žrtev ni bila zakrita z burko in si pač
niso mogli pomagati. Tudi zahodne turistke v mondenih središčih, kot sta Dubaj
in Abu Dhabi, zaradi spolne agresivnosti arabskih moških za lastno varnost
nosijo vsaj nikab, če že ne povsem zakamuflirane burke. Iz podobnih primerov je
razvidno, da burka simbolizira popolno razčlovečenje ženske. Predstavlja
nekakšno toksično kombinacijo simbolike ponižnosti, manjvrednosti in družbene
ranljivosti.
KAJ PRAVIJO
MUSLIMANKE?
Muslimanska novinarka Mona Eltahawy
pravi, da je zaprepadena, ko sliši, da evropske ženske branijo nošenje burk in
nikabov. »Bizarna politična korektnost je zavezala jezike tistim, ki bi v vseh
drugih situacijah branili pravice žensk.« Novinarka prav tako pravi, da so
kakršni koli pogovori z islamskimi fundamentalisti, ki zahtevajo nošenje burk
in nikabov, obsojeni na propad. »Ideologija, ki promovira zakrivanje žensk, že
v osnovi ne verjame v koncept ženskih pravic.«
Liberalni kanadski imam Tarek Fatah,
ustanovitelj Kanadskega islamskega kongresa celo trdi, da nikjer v koranu ni
zapisano, da mora ženska nositi nikab, kaj šele burko, in da fundamentalisti
znotraj muslimanske vere nad ženskami izvajajo spolni apartheid, ko jih silijo,
da se zakrivajo. Malalai Joya, afganistanska parlamentarka, ki je sicer pobožna
muslimanka, sovraži nošnjo nikaba. Pravi, da siljenje z zakrivanjem ni le
represivno, ampak tudi fizično izčrpljujoče za ženske, saj je bod takšnim kosom
oblačila neznansko vroče in zadušljivo, še posebej v vročini Bližnjega vzhoda.
Veliko mladih muslimank bo strastno
zagovarjalo svojo »pravico« do nošnje hijaba in burke. To ni presenetljivo,
glede na to, da so bile že od malih nog indoktrinirane v religijo, ki jim ne
poklanja statusa človeka in jih namesto tega zakriva pred poželjivim moškimi
pogledi. Medtem ko so zahodna dekleta odraščala v duhu sufražetk, starši pa so
jih prepričevali, da lahko dosežejo karkoli si želijo in da so enakopravne
fantom, so dekleta na Bližnjem vzhodu in v zahodnih muslimanskih skupnostih
poslušala zgodbe o tem, kako nikoli ne bodo enake moškim – kako so lahko srečne
z vlogo suženjstva pod moškimi nogami in kako si morajo zakrivati svojo lepoto,
da jih kakšen pohoten mladec ne posili – ker če jih bo, si bodo kajpak same
krive.
Popolna indoktrinacija, ki fundamentalno
spremeni ustroj osebnosti, se začne že v otroštvu in nadaljuje s sistematičnim
pranjem možganov skozi celoten proces odraščanja. Pravijo, da je stvari, ki se
jih ljudje naučijo v mladosti, najtežje opustiti. Postanejo del jedra
posameznikove osebnosti. Tudi serijski morilci niso vsi klinični psihopati.
Tako ni čudno, da se nekatera muslimanska dekleta počutijo, kot da jim z
burkami in hijabi kradejo del njihove ne le kulturne, ampak tudi osebnostne
identitete. Divjaki, ki so pisali verske tekste pred 14. stoletji, bi se ob čem
takem veselo krohotali in dejali, da je njihov cilj dosežen.
Na drugi strani je tudi navdušenje
nekaterih muslimank skrajno vprašljivo, glede na to, da tudi zmerni muslimani
na Zahodu poudarjajo, da je treba žensko, ki se noče zakriti, tudi fizično
kaznovati – kar je dolžnost očeta, starejšega brata, kasneje pa moža. V takšnih
primerih ženske pač postanejo tipične žrtve nasilja v družini, ki lahko čez čas
preraste v stockholmski sindrom. Zanimivo za kakšne absurdne, pokvarjene
stvari se borijo moderne anarholevičarske feministke, kajne?
RAZSTRELI ME NEŽNO
Burke so vsekakor tudi varnostno
tveganje – samomorilka bi lahko eksplozivni pas brez težav shranila znotraj
povsem zakrite postave. Na tak način se je poskušalo izvesti že kar nekaj
palestinskih samomorilskih napadov v Tel Avivu, a so jih v protiterorističnih
ukrepih izjemno izurjene izraelske varnostne sile na srečo pravi čas
nevtralizirale. Enake sreče pa ni bilo deležnih 40 žensk in otrok, ki so skupaj
čakali na humanitarne pakete s hrano v Pakistanu leta 2010. Skrajna islamistka
je mimo varnostnih kontrol v burki pretihotapila peklenski stroj in jih vse
popeljala v raj, zraven pa težko poškodovala še več deset ljudi. Varnostniki je
namreč zaradi spoštovanja verskih običajev niso smeli pregledati pod burko.
Včasih takšno darilo namernega varnostnega lapsusa izkoristijo tudi moški. Leta
2012 se je v afganistanski gorski verigi Kapisa razstrelil v burko odet
samomorilski Taliban in ubil štiri vojake NATA. Le vprašanje časa je, kdaj se
bodo izvirni, prebrisani teroristi poslužili te privlačne taktike.
Danes lahko premier in predsednik
republike čebulita o tem, kako smo varni – in se pri tem zanašata na absolutno
neprepoznavnost Slovenije v svetu – jutri pa se lahko vse spremeni, če se sredi
Tromostovja razstreli oseba, ki pod ogromnim kosom na videz pobožnega oblačila
skriva kilogram dinamita. Konec koncev nas je Islamska država pred kratkim
uvrstila na seznam pripadnikov hudičeve koalicije, ki se skupaj z drugimi
zavezniki bori proti njihovemu samooklicanemu kalifatu. Napad na prav vse
evropske prestolnice hkrati bi bil logistično dokaj enostaven, če so
prostovoljci takšne sorte, da ljubijo smrt bolj kot življenje.
Če hočemo biti resni s popolno
emancipacijo žensk v slovenski družbi, bi morali takšne simbole represije
ukiniti že leta nazaj, zdaj ko lahko takšna oblačila pomenijo še varnostno
grožnjo, pa je skoraj absurd, da se tak zakon ne bi sprejel – v dobro varnosti
državljanov, še bolj pa za emancipacijo muslimank.
RASIZEM
AHARHOLEVIČARJEV
Da je prepoved takšnih običajev povsem
legitimna civilizacijska reakcija na misogeno zasužnjevanje človeških bitij,
sta dokazala Francija in Belgija, ki sta prepovedali vsaj burke. Nizozemska je
prepovedala burke, ki prekrivajo ves obraz letos poleti: zagrožena kazen je 380
evrov. Podobne prepovedi so se zvrstile v posameznih predelih drugih evropskih
držav (Italija, Švica, Španija) in v nekaterih predelih Rusije. Celo
muslimanski Sirija in Turčija sta nekaj časa poznali prepoved, a sta tako Asad
kot Erdogan popustila skrajnim verskim sektam znotraj svojega režima. Po revoluciji
v Iranu, ko je skupina verskih blaznežev prevzela oblast, ki se je oklepa še
danes, je med sekularnimi progresivci prišlo do velikega odpora do nošenja burk
– zvrstila se je cela vrsta protestov, a ni pomagalo. Bronasta doba je
premagala 20. stoletje in ženske v Iranu so še danes pokrite – razen
tiste, ki imajo dovolj denarja, da podkupijo koruptivne verske milice, a to je
že druga zgodba.
Zdaj, ko kaže, da bomo skoraj neizbežno
v naši deželi za nedoločen čas gostili še neznano količino bližnjevzhodnih
muslimanov, pa se našim dežurnim pravičnikom leve demagogije zdi, da bi se
muslimanskim ženskam kršila pravica, če bi prepovedali nošenje burk in nikabov
v javnosti.
»Kaj pa slovenske ženice v
rutah?« bodo porekli. »A zdaj bo država diktirala, kaj lahko
nosimo in kaj ne? To je fašizem!« Ah, kakšno sprenevedanje. Povsem
jasno je, kdaj je nikab versko motiviran – recimo tedaj, ko ga ženska nosi tudi
v pripekajočem soncu na plaži, čeprav ji povzroča obilo neugodja. Takšnim
žalostnim prizorom so vsako leto izpostavljeni slovenski turisti, ko gledajo
žene »zmernih« muslimanov, kako se v Tuniziji in Egiptu pri 40 stopinjah kopajo
v nikabih ali celo burkah. Nehumano, živalsko, kruto, barbarsko. Na tem mestu
je treba poudariti, da tako nikab kot burka nista le običajni naglavni ruti,
kakršne si na glavo nadenejo slovenske kmečke ženice, ko gredo okopavat njivo.
Tradicionalna muslimanska oblačila zakrijejo celo žensko, od nog pa do glave,
in sicer na tak način, da se ne morejo več videti anatomske posebnosti ženskega
telesa, razen v primeru nikaba (vidni so obraz in noge), v primeru burke pa je
mogoče videti le oči in noge. Takšen skafander predstavlja pravo muko v
poletnih dneh.
Anarholevičarjem se poleg tega zdi
problematika trivialna in stvar muslimanskih običajev, v katere zlobni
kolonialni Evropejci ne smemo posegati. Tako kot potemtakem ne smemo posegati v
pretepanje žensk, rezanje klitorisov, kamenjanje neporočenih nosečnic,
apostatov in homoseksualcev, umore iz časti in druge muslimanske
»običaje«. Lep spin, priznam. Podoben tistemu strupenemu, ki centrom za
socialno delo nalaga, da ne ukrepajo v primerih, ko se mlade Romkinje poročajo
pri 12-ih letih, ker je to pač »del njihove kulture«.
Nekateri filozofi takemu relativiziranju
pravijo rasizem nizkih pričakovanj – ko se liberalci odločijo, da bodo določeno
etnično ali versko skupino obravnavali z nižjimi civilizacijskimi standardi kot
preostanek človeštva. V smislu »je pač njihov običaj, da kdaj pa kdaj
prebutajo ženo«. Tak rasizem je neznansko strupen – veliko bolj od
smešnega, risankastega rasizma neonacistov in drugih skrajnežev. Zato, ker z
njim po eni strani opravičujemo nehumanost in neciviliziranost določene
skupine, po drugi strani pa resničnim liberalno-progresivnim delom te iste
skupine onemogočamo, da bi bili glas racionalnosti in napredka. Muslimanski
liberalci ne bodo slišani, dokler njihovim skrajnežem dajemo potuho ter jim
dopuščamo barbarske obrede iz 7. stoletja.
»Ah pusti te Arabce,
to je drugi svet…«
Ne ni. Vsi smo ljudje. Konvencije
mednarodnih organizacij o človekovih pravicah niso bile pisane posebej za bele
Evropejce, nato še za subsaharske Afričane in nato še za muslimane. Smisel
človekovih pravic je njihova univerzalnost. Rasizem nizkih pričakovanj pa to
univerzalnost poruši, ljudi dehumanizira, njihove osnovne pravice pa
relativizira v okvir njihove verske sekte. Na tak način ste, dragi
anarholevičarski pravičniki, največji rasisti sodobnega časa. Sram vas
bodi.
Odličen zapis :) Pa nisem desnicarka ;)
ReplyDeleteNo, jaz pišem z desno roko pa se vseeno strinjam z zgornjo komentatorko :-)
ReplyDelete